PUBLICADO EL 01/10/2011/ EN: Diario de Ferrol; Galicia Confidencial; La Opinión; Faro de Vigo; La Región; Atlántico Diario
Neste arrebato de febre electoral, o acento esperpéntico tivo por protagonista ao delegado do goberno Sr. Cortizo, quen, chegando tarde á feira de estrataxema naval, apuntouse un tanto ao estilo Zapatero, é dicir, prometeu o que non ía cumprir , e así, sumouse á xolda das insensateces comprometendo o financiamento do 50% do dispositivo flotante.
Nesta coñecida encrucillada de Fene, onde a concorrencia deriva aos catro ventos e a bruma mantén arume naval, onde as arestas edificatorias delatan épocas de variables urbanísticas; houbo un tempo, que a notoriedade do enclave tomou ingrata popularidade como referente do permanente trastorno e a estendida impaciencia, non sendo difícil rememorar as motivacións mesturadas, da eterna espera nunhas caravanas interminables con os non menos usuais cortes de tráfico, que os axitadores da hostilidade, utilizaban como ferramenta recorrente a modo de escoltas dunha planificada tapadeira, clandestinamente revestida de conflito laboral.
Pero con todo, o máis impactante naqueles movementos de masas, eran as xornadas incendiarias, onde os pirómanos fabrís tomaban protagonismo, pondo lume ao asfalto mentres protexían identidade baixo imprevistas carapuchas. Con aquela ofensiva de disturbio, onde as chamas de combustión neumática e a tóxica fumareda, vestían a contorna de aparencia belicista, alcanzaban o obxectivo previsto, pois aquel escenario dantesco era apropiado para a súa estratexia, que non era outra, que lograr portada nos medios informativos para a súa utilización mediática como resorte de fustrigación e desgaste contra o executivo político do momento.
Resulta obvio que cumprido o obxectivo, extinguíase a razón da causa; e iso, foi o motivo dunha mutación sorprendente, pois daquel axitado desenfreo de conflitividade das vésperas electorais do 2004, desde un Fene en chamas, onde se radicalizaron as esixencias contra o goberno conservador en demanda de solucións para o sector naval, resultou paradoxal que dita reivindicación mantivésese invariable até lograr o efecto esperado, que non era outro, que crear o desgaste político que facilitase que os socialistas alcanzasen o triunfo electoral.
Conseguida esa meta, nun acto de subordinación mal disimulado, os líderes contestatarios cambiaron o histriónico contido da súa partitura, non reparando en sacar vantaxes persoais a través de prexubilacións de luxo, mentres avalaban como mellor acordo a prorróga do veto até o 2015, cuxas medidas traían consigo o último tramo da reforma do sector naval, consistente nun reaxuste á baixa da súa xa disminuida plantilla operativa, e por conseguinte da súa capacidade produtiva, que en síntese, cernaba as perspectivas de viabilidade dunha factoría que desde 1984 resultase ser a máis prexudicada do sector.
Pero a esas incoherentes determinacións, por se fosen poucas, hai que sumar o agravante de estar ante un sector público pésimamente dirixido, sen que haiba dúbida, en dicir que foi a antítese de como debe ser xestionada unha empresa, e iso é así, porque a capacidade executiva da cúpula xerente de Navantia, estivo encomendada a un combinado de individuos de dubidosa eficiencia, falando como mellor testemuña, os balances de resultados da SEPI no intervalo de senllas lexislaturas socialistas.
Agora, no vestíbulo dun novo proceso electoral, cunhas cortes disoltas e un goberno en funcións, é dicir, sen dispoñibilidade de interlocutores executivos, algúns se dedican a promocionar os brindes ao sol peregrinando en procesión o reclamo dun dique flotante, cando saben de antemán que a súa execución precisa de financiamento público, e que tal inxección, como é farto sabido, resulta incompatible coas directivas europeas establecidas para o sector, e por conseguinte, á parte de ilegais sería suxeito de sanción.
Por tanto é patético andar alimentando falsas expectativas para despistar o veto como matriz do problema; claro que recoñecer tal realidade pode sentar discordancia en quen foron os seus padriños de cerimonia.
Pero co seu excesivo afán protagonista, demostrou escasa prudencia política e nulo coñecemento xurídico, pois instar á Xunta de Galicia a asumir a parte restante, é incitar a cometer un feito punible, por canto, a administración autonómica, máis que quixese, non é competente en materia e por tanto, unha extralimitación financeira suporía un acto de prevaricación sen paliativos.
Non é tempo de extravío, aquí cada pau ha de aguantar a súa vela, e por tanto, despois de sete longos anos de vixencia da prórroga do veto, os sindicatos estatais e o PSOE como exclusivos e únicos protagonista, son os chamados a render contas da situación, sendo intolerable o descaro de tentar derivar responsabilidades a terceiros tras un indecente exercicio de confusión.
No hay comentarios:
Publicar un comentario