PUBLICADO EL 12/11/2011/ EN: Diario de Ferrol; Galicia Confidencial; La Opinión; Faro de Vigo; La Región; Atlántico Diario
Nun plano social cada individuo é un referente singular, e esa circunstancia fai que na nómina da súa escala de valores, máis que a uniformidade prevaleza a individualidade, por iso, en cuestións morais as condutas aceptables ou de rexeitamento, o son, en razón ao desigual concepto entre o bo e o malo que sustente cada un, por tal argumento haberá de entenderse que os valores poden ser obxectivos ou subxectivos, e así, se entenderá que certos individuos promovan como lexítimas e usuais accións que teñen como única finalidade o benestar propio, e por riba teñan o descaro de defender os seus excesos coma se eticamente formasen parte dos seus dereitos.
Desde o estalido do caso Campión, escándalo de corrupción cuxo alcance se circunscribía en exclusiva ao ámbito galego e a partidos e políticos da comunidade, resulta, que da man do Ministro de Fomento, o lucense sr.Blanco tamén salpicado no enredo, se ampla o marco xeográfico do conflito cunha ramificación por terras catalás, por canto a intervención do ministro en favor dos intereses do empresario sr. Orozco, relativa á autorización dunha licenza urbanística nos arredores do aeroporto do Prat, meteu na danza do conflito ao alcalde de Sant Boi de Llobregat, o socialista Jaume Bosch como tamén ao secretario de Estado de Transportes, Isaías Táboas, polo seu papel de mediador entre as partes.
Esta nova dimensión do conflito e a súa incidencia, parece sentar como un xarro de auga fría entre os membros da executiva do PSC, quen diverxentes coa posición de silencio que sobre o particular mantén a executiva nacional do PSOE, ante a gravidade dos feitos, abren a caixa dos tronos, esixindo do ministro como principal protagonista, transparencia, con explicación convincente da súa intervención no actuado.
É evidente que os socialistas cataláns non están dispostos a prexudicar os seus resultados electorais polo lastre que vén xerar esta nova andanza do Sr. Blanco, quen para maior tensión, non dispón de moitas simpatías por aquelas latitudes como consecuencia do seu papel como artífice en forzar a renuncia da catalá Carme Chacón como candidata á presidencia do goberno.
Ao final vén resultar, que este líder socialista tomou tal grao de dominio no seo do PSOE que derivou nun empacho de xerarquía que foi incapaz de dixerir, de aí, o seu endeusamento enfermizo, a súa excesiva prepotencia. Chegado o momento de ser nomeado Ministro de Fomento non soubo diferenciar, confundindo as malas praxes do partido cos seus novos labores como executivo do Goberno, extremo recoñecido, cando no seu descargo ante a acusación de tráfico de influencias vía intercesión para o outorgamiento de licenza a favor da mercantil lucense, chega afirmar, que a súa "obrigación" é interesarse polos proxectos que xeran emprego.
Esa declaración é unha temeridade saturada de sutileza, por canto no seu xuramento de toma de posesión como ministro obrigábase ao cumprimento duns labores precisos e específicos, e devandito de paso, alleos totalmente ao acto regulado de outorgamento dunha licenza de obras e instalacións, materia reservada en exclusiva ás corporacións locais aínda cando existan competencias concorrentes como resulta ser o caso.
Por tanto, ampararse na condición do cargo para incidir no procedemento da licenza, ademais dunha invasión de competencias, en román paladino, tal práctica denomínase tráfico de influencias, co agravante de que coa actuación consúmase unha preferencia de trato a favor dun empresario específico, alguén con quen resulta probado que mantén unha fluída relación persoal, e por tal motivo, a súa excedida vontade resulta cando menos mais que rexeitable. Non se ha de interpretar tal afirmación como unha afronta, pois non é esa a intención do autor que se limita a reproducir o contraste dunha realidade pouco agraciada onde casualmente o popular ministro exerce de rocambolesco protagonista.
Non é de recibo suplir o procedemento regulado como canle formal da tramitación de actuacións administrativas como é o caso da referida licenza, especialmente cando a vía utilizada como alternativa resulta ser un método pouco ortodoxo, por canto, a alteración forzada do seu despacho ou a súa apremada celeridade resolutiva, ademais de subtraer ao expediente formalidades disciplinarias, pon ao descuberto que o autor desta práctica non repara en pór en función o método caciquil, onde as vantaxes a un achegado prodigan un barullo de desigualdades de trato e agravios comparativos.
Por tanto, aínda que o titular ministerial insiste até a saciedade en afirmar que non hai caso, a contundencia dos indicios apunta a confirmar que haber haino, pero á marxe da intencionalidade ou pareceres, ao final, a solución concluínte está en mans da xudicatura, que será quen decida o que en dereito proceda á marxe de estratexias de negación e influencias mediáticas. Entón que non antes, tomaremos cumprido coñecemento, se verdadeiramente non había caso, ou pola contra se o actual punto morto deriva en imputación.
Como sexa, nos anais do ministerio, o paso do actual titular, quedará referido como daquel que ostentando o cargo, realmente, nunca chegou ao nivel de ter chegado a ministro.
No hay comentarios:
Publicar un comentario