PUBLICADO EN : Diario de Ferrol; Galicia Confidencial; La Opinión; La Región; Faro de Vigo; Atlántico Diario; Globedia
Ante a corrupción nin caben transformismo de simulación nin parapetos de acubillo, e cando a utilización de tales artificios aprópiase da situación por acción ou omisión dos políticos obrigados a remediar tal conduta, por ética pública, estes deben ser desposuídos da súa encomenda.
No noso país o custo total da corrupción excede con fartura os 90.000 millóns de euros ao ano, unha descomunal cifra que repercutida per cápita nese prazo equivale a un importe superior a 500 euros por cidadán, o que en se mesmo vén indicar a excedida proporción deste desenfreo político, que lonxe de corrixirse apunta xusto ao revés, polo menos así o indica o feito que cada mes descúbranse unha media de dez novos escándalos de corrupción que carrexa que cinco persoas sexan detidas ao día por tal motivo, e causa determinante polo que Rajoy pechou a súa última lexislatura completa establecendo cun total de 7.140 detidos un novo record nos niveis de corrupción.
Indicando todo iso a nula eficacia lexislativa do Executivo da súa presidencia á hora de combater esta secuela e todo a pesar de contar cunha ampla maioría absoluta, que lle outorgaba de seu plenas facultades para reconducir o actual desenfreo e darlle un envorco á situación.
Se a tal eventualidade engadimos, que a xudicatura confirmou probada o financiamento ilegal do PP desde practicamente o seu nacemento e agregamos a iso, entre outros aspectos, o feito de verse obrigado a pagar un cuarto de millón de euros na Audiencia Nacional polo lucro que obtivo da trama Gürtel, sería de todo punto temerario facilitar a unha organización con semellantes antecedentes que conformase Goberno e mantivese as rendas do poder, pois un país cun mínimo de coraxe e sentido da rexeneración de ningún xeito debe permitir que tal posibilidade poida suceder.
De aí que por mais vontade de emenda que proclamen, resulte inadmisible desde todo punto de vista, secundar formulacións de rexeneración democrática que non veñan precedidos da erradicación de todo indicio de dexeneración política, e nesta relación de reciprocidade, é evidente que o PP ten na súa contra o infranqueable impedimento da súa propia perversión.
Circunstancia que fai inviable que a rehabilitación política poida vir da man da formación conservadora, e por tanto que tal expectativa tome visos de realidade, cando o certo é que estamos ante unha forza política que pon de manifesto asiduamente a súa negativa e renuncia a loitar contra a corrupción no seo do seu propio partido, sendo por iso que de ningún xeito deba seguir ostentando atribucións na gobernabilidade do país.
Representando tal inconveniente, argumento mais que sobrado para que os opositores á continuidade do PP, no seu conxunto, tomen responsabilidade da situación e en consecuencia, facendo da rexeneración democrática o común denominador escruten fórmulas que desde a cesión mutua e o esforzo de diálogo, aparcando vetos e maximalismos, poidan constituír un goberno alternativo reformista e renovador. de tal modo, que asumindo a singularidade plurinacional fixe en todo caso unha vía de solución ao grave conflito territorial que vivimos, ao tempo de sentar as bases para levar a termo a mais que necesaria reforma constitucional, e todo iso en aras a lograr as anexións necesarias, como en razón á situación de excepcionalidade do actual momento político e evitación dos prexuízos que ocasionaría a celebración duns terceiros comicios.
Desaproveitar a oportunidade que brinda a composición do actual escenario parlamentario convertería á totalidade dos cento oitenta deputados que coa súa maioría impediron a investidura de Rajoy, en directos responsables dos prexuízos derivados polo súa evasiva en constituírse como alternativa de goberno e alentar con así unha situación de aversión cidadá que por incremento da abstención facilitaría o risco de crecemento do PP sen excluír a posibilidade de obter a maioría absoluta coa achega de Cidadáns, o que por alteración do mapa electoral impediría non só poñer remedio á corrupción, senón tamén recuperar o noso maltreito Estado do Benestar, así como, eliminar das actuais tensións territoriais entre o centro e a periferia.
Para evitar tal probabilidade non basta con tentalo, senón que ademais ten de conseguirse, dando por certo como quedou visto que a maioría non quere saber nada de Rajoy nin do PP, e coñecendo de antemán contra coartadas prefabricadas que o obstáculo para sortear tal finalidade non reside no nacionalismo - independentismo periférico, senón que o único problema para que tal ocasión prospere represéntao o sector histórico do socialismo movido na sombra por Felipe González , quen no seu papel de novo rico ao servizo das grandes corporacións financeiras non dubida o mais mínimo en exercer presión política e mediática no seu intento de liquidar ao PSOE como forza alternativa á dereita, e iso co claro intento de abortar toda credibilidade de conformar en substitución unha opción de goberno de progreso.
Por iso é polo que non quede outra que proceder en consecuencia e restituír a moralidade pública a través dunha ofensiva de acoso e derriba das organizacións políticas inmersas ou tolerantes coa corrupción e os seus cooperantes, a través dun acordo de gobernabilidade das forzas progresistas, previo á celebración dos comicios autonómicos do 25 S, de tal xeito que o seu impacto teña o seu efecto repercutido no resultado da urnas e na restitución efectiva da vida democrática
No hay comentarios:
Publicar un comentario