PUBLICADO 09/06/2012 EN : Diario de Ferrol; Galicia Confidencial; La Opinión; Faro de Vigo; La Región; Atlántico Diario; Globedia
Por mais promesas electorais que se teñan contraído, o certo é, que non existen interlocutores válidos e moito menos un goberno capaz de plantarlle cara á propia Unión, en esixencia de resolución correctora para o sector naval.
Nesta
Europa das dúas velocidades, España, nin tan sequera forma parte do convoi de
arrastre como furgón de cola, pois os mais
influentes membros do club estacionáronlle, acoutaron o seu percorrido de futuro
no límite espacial e terminal
dunha vía morta.
Noutras
palabras, o novo goberno conservador ,
non máis tomar posesión, nun sorprendente exercicio de abdicación de atribucións e entrega de competencias, engúrrase en subordinación admitindo a
xerarquía imposta polo socio
dominante da Unión. Por iso,
lonxe de esixir o recoñecemento do seu status dentro do marco da UE,
seguen a política dos seus antecesores, acatando sen réplica a condición de fideicomiso,
imposto unilateralmente pola chanceler Merkel.
O
que é o mesmo, Rajoy e o seu equipo,
asumen sen oporse, a tutela e
administración alemá no concernente á
resolución dos asuntos de maior calado do país, cuxos resultados
farto coñecidos, non fan máis que incrementar a potencialidade xermánica en detrimento e limitación da nosa capacidade xenuína, avalando con iso, a aspiración anexionista da emperatriz saxona empeñada en construír unha Europa alemá.
Ese
que non outro, é o referente distintivo das dúas
velocidades, onde o noso país
circula sen freo e marcha atrás !
Esta
precisión mais que unha crítica é unha reflexión, un referente obrigado para
centrar conclusións, e evitar a tendencia a seguir gastando
a pólvora en salvas a través de
inútiles dinámicas reivindicativas, ou o
que é o mesmo, en promover accións e debater iniciativas
de todo signo, cuxa eficacia
resulta en todo punto infrutuosa.
Como
mostra, nada mais revelador que o
desastroso balance de resultados
no posterior proceso de
reconquista dos sectores públicos de
carácter estratéxico, que por disparatadas
decisións políticas, foran sometidos
a arbitrarias medidas de reconversión, como abusivo canon ou excedido
peaxe pola admisión da nosa integración en Europa.
Valga
por referente o sector naval, que despois de sufrir en primeiro termo as
consecuencias de tan disparatadas decisións, co paso do tempo, mais que
recuperar cotas de mercado foi sometido
a un ciclo combinado, onde ás novas reducións da súa potencialidade produtiva
sucedeulle a instauración de vetos encadeados que limitaron aínda máis o desenvolvemento da actividade.
Medidas
, que en función da alternancia e tendencia das siglas do goberno
de quenda, contaron no seu caso coa oposición ou apoio
político - sindical; toda unha mostra de insensatez, un expoñente de
desunión, que proxectou ao exterior
unha imaxe debilitada de país, circunstancia que impediu a necesaria unidade de acción e a
fortaleza suficiente para impor o
rescate do sector, e que contrariamente, si
prodigou a súa caída en picado.
Escenario que en síntese foi e ven de ser a motivación
única, polo que, a momento presente a saúde
do sector atópase en fase
terminal.
Ao
fío do exposto, e polas motivacións
referidas, queda acreditado que en
España, por mais promesas electorais que se teñan contraído, o certo é,
que non existen interlocutores válidos
e moito menos un goberno capaz de plantarlle cara á propia Unión, en esixencia
de resolución correctora a esta
demanda sectorial.
Ese
é o principal problema, e mentres non varíe
tal circunstancia, calquera petición ou reclamación sobre materia
non pasará de ser unha pretensión absurda de resultados inútiles.
É
evidente que España non pode abandonar
os estaleiros á súa sorte, mentres os
seus socios convértense nos maiores produtores europeos do sector, e
incrementan actividade aproveitando
os repuntes do mercado, e o que é mais grave, valéndose das cotas de produción subtraídas ao noso país por imperativo das restricións
impostas a través de vetos
encadeados. Vetos que non teñen
razón de continuidade, a non ser
, a finalidade de primar intereses
preferentes da competencia europea e privar a nosa concorrencia ao emerxente e variado
mercado mundial.
Por
tanto, agora xa non se trata de debater sobre o levantamento do veto senón en deixar
sen efecto a incongruente e
restritiva regulación en materia naval,
para que sexa o libre mercado a única directiva reguladora. Esa que
non outra, ha de ser a esixencia colectiva que o noso estado, ao
unísono, ten que defender con
contundencia no foro europeo, a fin de
retomar ao completo esta actividade que
por esencial resulta irrenunciable.
E
se tal petición non atende de conformidade, haberá que resolver
entre a conveniencia de
permanencia na UE ou tomar camiño en
garantía de futuro.
No hay comentarios:
Publicar un comentario