25 jul 2020

Esquerdas ou dereitas?


Cando a  dereita que vai repartindo doutrina sobre ética pública acubilla ao narcotráfico, e a esquerda desde a súa  arrogada superioridade moral dá refuxio á pedofilia, sobra dicir  que  toda diferenza  entre ambas é parte intrínseca da súa propia  impostura. 

O factor determinante  de que unha persoa  estea  situada politicamente  no ámbito da dereita ou a esquerda  vén establecido polos intereses que sustenta  e as prácticas  que utiliza para   facelo,   sen que o carné do partido sexa factor  taxativo  de emprazamento, pois en realidade  a posición ideolóxica e política que sustentamos non é cousa de siglas senón que  está directamente relacionada  coas  necesidades e intereses  que nos conferimos  e  cuxa defensa  fai desatar o  conflito cando estes son  cuestionados  por terceiros.

Contra  o sustentado pola ortodoxia  partidista nin na esquerda  nin na dereita existe  militancia con  pedigree  senón  mesturas e diversidades  de individuos que máis aló do guión establecido  adecuan o seu proceder  ás circunstancias, pois a evidencia indica que a súa personalidade e a súa conduta cambian en adecuación ao contexto; por iso é polo que non sempre  os  adscritos á dereita teñan unha actitude  ruin, nin tampouco aos vinculados á esquerda poida outorgárselles unha conduta exemplar 

Mais que unha ideoloxía  ou credo político, dereita e esquerda  constitúen un anacronismo  antagónico que en si mesmo  é o lóxico resultado dunha Transición fracasada e expresión da desvalorización  política na que estamos inmersos; podendo afirmarse que a gran maioría dos activistas non son de esquerdas nin de dereitas, só deles mesmos, o que motiva que un amplo sector da sociedade deixase de crer nas formacións políticas, e froito do  desencanto  decidan facer súa  a reflexión  de Ortega, no súa soada “A rebelión das masas”: “Ser da esquerda é, como ser da dereita, unha das infinitas maneiras que o home pode elixir para ser un imbécil: son formas de  hemiplejía moral.

En política    a indulxencia debe ter o seu ámbito delimitado pola fronteira  da racionalidade, e cando esta excédese coa aplicación incoherente de maximalismos disidentes ou realidades contrapostas, entón, a afronta  social está servida e por correspondencia a réplica é obrigada.

Por tanto exercendo quenda discrepante, considero,  que  cando os resultados electorais non son os esperados e a conformación da  gobernabilidade institucional  precisa de dependencias ou alianzas, non é de recibo acollerse á baza do  artificio, resucitando o esgotado testamento de dereitas e esquerdas ou a interesada  afinidade de complicidade ideolóxica, maiormente  cando ambos os argumentos,  á parte da súa polémica  lexitimidade,  teñen o agravante de ser un mero  pretexto  condicional, ou o que é  lol mesmo, unha tapadeira de afianzamento para conseguir  o poder  no sentido dominante.

Dereitas ou esquerdas.  son  precintos  trasnoitados, que para nada se acomodan á realidade dos novos  tempos, tan só atenden á  estratexia  de márketing político   de quen aposta por manter distincións de confrontación  e xustificar tras ese xogo de  encasillamento,  a confusión  en vantaxe das súas propias ambicións.

Quen exerce como cidadán afirmado  en premisas  de tolerancia pragmática, arraigadas conviccións e liberdade de pensamento, resúltalle inxustificable  tolerar en silencio  que a clase política    versione o obxecto das súas ambicións tras dun guión de concreción interesada onde a saturación de incongruencias e os   desaxustes coa realidade, poñen de manifesto, que a continuación  da súa mensaxe subliminar  subxace   a existencia dun conflito de intereses persoais.

A práctica política dos novos tempos, refugou o argumento heteroxéneo das ideoloxías,  por canto, á marxe do significado   definitorio do concepto  de dereitas  ou esquerdas,  os actores  de repartición non dubidan en converterse en profesionais dependentes  da cousa pública, impoñendo como obxectivo preferente o  patrocinio das súas particularidades  sobre os aspectos de interese xeral que  debesen ser o ineludible  dentro  da  orde de preferencias.

Vivimos asomados a unha realidade contraditoria, podendo observar desde a mesma,  como os administradores dos idearios sucumben ante  as vantaxosas contrapartidas que a actividade política depáralles, e así, con toda  naturalidade propician  a contradición  que supón promover  a denuncia  das desigualdades, ao mesmo tempo, que coas súas excedidas retribucións, insolidarias contrapartidas e desaforadas melloras,  potencian a consolidación das discriminacións.

É preocupante a actual  crise de valores que padece a clase política como  a súa carente vocación de servizo, resultando  inaudito  que o papel dirixente e formalmente representativo que lles está asignado   sexa   relegado a un segundo plano como consecuencia do actual  terremoto socio-político, que en réplica diverxente, pon en cuestión a súa  eficiencia  en razón á súa demostrada incapacidade  na articulación  de medidas  resolutivas á deterioración  existente.

Por tanto, non é tempo de expoñer un debate de distincións formais  sobre as vantaxes ou inconvenientes existentes entre o hipotético progresismo da  esquerda ou o reivindicado    realismo da dereita, iso, para  este autor é xa un debate  superado, agora o obrigado pasa pola rexeneración   da vida política, pois sen vacilación débese afirmar que esa si é a partitura dos novos tempos.

















No hay comentarios:

Publicar un comentario