PUBLICADO EN : Diario de Ferrol; Galicia Confidencial; La Opinión; La Región; Faro de Vigo; Atlántico Diario; Globedia
O acentuado atraso social do noso país, obedece ao excedido poder acaparado polo PP, que séndolle conferido ilexítimamente na Transición como herdeiros do franquismo, facilitoulles a utilización interesada do aparello do Estado; unha improcedente prerrogativa que urxe deixar sen efecto.
O acentuado atraso social do noso país, obedece ao excedido poder acaparado polo PP, que séndolle conferido ilexítimamente na Transición como herdeiros do franquismo, facilitoulles a utilización interesada do aparello do Estado; unha improcedente prerrogativa que urxe deixar sen efecto.
O pasado 15 de Xuño, xusto
un día despois do axitado debate da
Moción de Censura, cumpríronse 40
anos da celebración das primeiras
eleccións que tras a ditadura de Franco,
daban inicio á Transición e que
teoricamente abrían paso a unha nova
etapa política que poñía fin a continuidade do antigo réxime.
Pero que a xulgar polo estilo das políticas de Goberno do Presidente Rajoy,
como do extraviado proceder de infinidade de membros
do PP e demais acenos identitarios da xente desa órbita, todo vén confirmar que a pesar do tempo transcorrido e dos
aparentes flirteos coa democracia, o
protervo reflexo do franquismo máis que
estar extinto e ser parte da historia
segue mantendo plena actualidade.
Aquel hipotético cambio que nos
conduciría da Transición á Democracia, foi un todo aparente, un
obxectivo que nunca chegou a consumarse,
porque o que verdadeiramente se produciu foi unha voadura controlada do
réxime anterior, que non afectou de
ningún xeito á solidez da súa estrutura
e moito menos causou a súa demolición; sendo
tal dedución perceptible ao profundar desde unha perspectiva histórica
no procedemento seguido para a súa culminación.
Debendo terse por presente para
efectiva comprensión, que as pautas da Transición foron definidas e dirixidas
en exclusiva por membros da maquinaria franquista, cuxos integrantes, en
todo momento estableceron como condición imperativa para a súa tramitación o
deber de asumir unha lei de punto final encuberto que impedise toda
reacción á vulneración dos dereitos humanos durante a ditadura, tanto no
referente a crimes perpetrados como sobre dereitos subtraidos, como así mesmo
garantindo a renuncia expresa a condenar
o carácter totalitario dun réxime decrépito, aínda a sabendas que
fose fraguado e rexido por empedernidos
golpistas.
Barreiras que marcaron en se mesmo
as directivas desa aparente Transición, ás que a pesar da súa condición
anacrónica, falseando a realidade os seus artífices adxudicáronlle sinal de modélica, cando realmente fíxose
favorecendo ás forzas ultra conservadoras, herdeiras do franquismo, quen ao
tempo acreditaron que nada cambiaría,
coa finalidade, de seguir mantendo o seu
control unha vez logrado e seu “bautismo” e xa disfrazada de democracia.
En realidade con aquela parodia,
para nada deuse a reconversión de franquistas a demócratas, que si, unha saída
simulada á esixencia de cambio político do país instado desde o foro
internacional, sucedendo que o denominado “franquismo sociolóxico de substitución”,
tomou a testemuña da vella garda,
.mantendo as súas formas e malos
hábitos. Como veñen confirmar, os cada vez mais decadentes comportamentos e
procedementos promovidos en formato de
corrupción desde a filas do PP como directos herdeiros.
Sendo o testemuño dos feitos quen
corrobora exactamente o que sucede
neste país, e vén referendar que
lonxe de gozar de plenitude democrática prosegue absorbido pola esencia
continuista do réxime anterior, unha realidade marcadamente perceptible, especialmente
no plano institucional, onde o actual Goberno conservador e o conxunto do
establishment de acompañamento agrúpanse interesadamente na defensa
concertada do neofranquismo como único modelo de organizar a sociedade.
E todo, polas facilidades que a súa aberrante aplicación reporta á corrupción política e a vantaxe que ao anticuado e
reaccionario capitalismo español
prodúcelle a prolongación da súa
interminable secuencia.
O que aquí ocorreu desde o inicio
da nunca consolidada Transición, foi que
os propios franquistas, estratexicamente, decidiron ofrecerse así mesmos
unha alternativa democrática de gama baixa coa finalidade de brindala á sociedade en clave de reafirmación; coma se a mesma,
fóra resultado da súa propia consecución, para que así, sentíndose protagonistas do proceso, tras a súa planeada sedución aceptasen o post
franquismo hoxe reconvertido a neoliberalismo como forma de goberno,para
así, acadar a renuncia explícita ao dereito
de expresar plebiscitariamente a súa vontade .
Todo un ensaio noxento de como impoñer a
pervivencia dunha ideoloxía ultra, destruíndo á vez as bases sociais do progresismo coa
anacrónica colaboración dos seus propios
cadros dirixentes.
O caos xerado pola crise
do 2007, e a incapacidade
mostrada para a súa recondución,
vén constatar con mais fundamento
se cabe o carácter inservible e expresamente
nocivo do modelo político nado da
Transición, motivando con iso o seu
obrigado recambio á vista dunha corrupción que lle asedia e do carácter disfuncional de tal modelo para
afrontar con éxito a complexa e
extrema situación que sofre o país.
Para sortear a súa complexidade sistémica , a este país, non lle queda
mais remedio que mudar a actual configuración política, e paso seguido, proceder á substitución do
seu Goberno con xente de renovada condición,
ao non ser de recibo e resultar extremadamente pernicioso para o interese xeral, que sexan
os herdeiros do réxime franquista en comandita cos membros dun capitalismo
anémico, os que para o seu proveito
sigan a ostentar o control do Estado ao tempo de ter cautivo o presente e o futuro da
cidadanía.
Teñen a palabra Podemos eo
renovado PSOE; pois deles
depende que a política gubernamental
manteña a súa continuidade ou tome outro
carisma
No hay comentarios:
Publicar un comentario