PUBLICADO EN : Galicia Confidencial; La Opinión; La Región; Faro de Vigo; Atlántico Diario; Globedia
O empeño do Presidente Sánchez en colonizar a Administración cos seus
afíns, evidencia un insólito caso de nepotismo en masa, no que sen rubor algún
inclúe á súa propia esposa; delatando con tan reprobábel actitude, que lonxe de
toda rexeneración a degradación política continúa.
A condición de cargo público vai acompañado dun réxime xurídico
especial, que agrupa un conxunto de dereitos e deberes relacionados con tal
categoría e que son inherentes da representación política que se ostenta.
Unha natureza instrumental que lles vén conferida aos cargos electos de
forma regulamentada para poder exercer as súas funcións sen ver prexudicados os
seus dereitos inxénitos.
Prerrogativas que en aspectos de carácter laboral inclúe a conservación
e mantemento do seu posto de traballo ademais de permisos para o desempeño da
actividade
Pero eses dereitos políticos e garantías que en regrada aplicación son o
motor da democracia, adoitan verse perturbados cando o propio beneficiario
tenta estender a súa utilización ao ámbito da súa contorna política, e conferir
idénticas dispensas a quen por vinculación partidista que non por mérito, mais
alá do dereito de igualdade de oportunidades, pasan a desempeñar cargo de
confianza na administración pública mediante prácticas de nepotismo, a pesar
que dito proceder choca coa moralidade e está directamente emparentado coa
corrupción
Curiosamente esa conduta, aínda sendo infame, non pense ninguén que
cultivará censura desde as filas dos seus opositores políticos; todo o
contrario, o que pode ocorrer é que atope competencia, por canto, este tipo de
relación clientelar propiciando o nomeamento de familiares, afíns ou achegados,
resulta ser unha fórmula de reproducir o poder político, que aínda trastornando
o principio de igualdade, á marxe de contadas excepcións , é abrazada sen
reparo pola gran maioría dos representantes institucionais.
Na administración do poder, os feitos delatan, que a alternancia
política non é unha oportunidade para o cambio, senón a apropiada ocasión para
consolidar a permuta de intereses, e iso é tal cal , por mais que se tenten
despistar as evidencias asimétricas tras un hipotético modelo de perfección , e
así, mentres a clase dirixente desde o seu
poder omnímodo se arroga un status de máximos, ao país móvenselle as
tellas, motivando pingueiras democráticas, gretas de igualdade e fisuras de
enteireza.
Resultando por iso un total anacronismo estar dirixidos politicamente
polos reprodutores do nepotismo, por quen sen ter empresa non reparan en absurdas
promesas de crear un emprego que nunca chega , a par de favorecer aos seus
acólitos facendo da Administración Pública a súa factoría de enchufismo e
colocación, onde á marxe de connotacións políticas está prohibido o acceso ao
común dos cidadáns.
Este permanente e estendido conflito de intereses entre o persoal e o
xeral, sitúa ao nepotismo nunha forma de corrupción política, que cos seus
desatinos e adulteración da praxe democrática, a pasos axigantados, converteu a
función política nun turbio exercicio, que diminúe a confianza do cidadán e en
consecuencia pon en serio perigo a estabilidade do sistema, pois cando os
labores do facer público son utilizados en proveito propio, sobra dicir que con
tal proceder é imposible harmonizar políticas en beneficio dos gobernados.
O nepotismo é en se mesmo un comportamento antidemocrático que mais alá
de ser freado na súa tendencia co paso do tempo incrementou o seu alcance
invasor, e iso como consecuencia do artificialismo da tan pregoada Transición
que nos converteu nun país formalmente democrático pero mantendo prácticas que
rexeitaría calquera democracia da nosa contorna. pois en realidade o que aquí
ocorreu foi que os dirixentes da ditadura investidos de lexitimidade polos
acontecementos mantiveron invariable os seus comportamentos de outrora, e
dicir, seguiron actuando cos mesmos canons que na ditadura
Por tanto o actual estado de degradación xeneralizada, é consecuencia do
golpe de efecto imposto á cidadanía desde as filas do antigo réxime mediante o
artificialismo dunha Constitución sen liberdade constituínte, onde en realidade
tan só cambiaron as persoas, pero para nada a ética de comportamento. Tal é así
que na actualidade, os feitos veñen demostrar que o proceder da nova
representación política non difire no substancial da perversa actitude dos seus
predecesores, chegando ao extremo de facer caso omiso da vontade popular, e das
mais esenciais aspiracións dos administrados.
Todo indica por tanto, que converteron as institucións en confortables
pesebres para compracer as súas apetencias políticas, devandito sexa no seu
máis amplo sentido da acepción; así o testifican os corenta anos transcorridos
desde a posta en escena do Réxime do 78, as catro décadas de indecente manexo
institucional e imparable degradación de España, que ademais de deixar sen
pulso á democracia, fixeron que a corrupción, o latrocinio, o nepotismo, o
malgasto e a incompetencia convertéronse en catálogo da actividade pública, e
por tanto no noso referente identitario.
O dilema está servido, e será a enteireza e a honestidade dos socios do
actual Goberno quen á hora da verdade teña a última palabra.
No hay comentarios:
Publicar un comentario